Sunday, March 23, 2008

Rõõmsaid lihavõttepühi

Lapsed on söönud kohutavas koguses shokolaadi ja seda rohkem kui ainult kodune lihavõtte jänes tõi (sõbralike naabrite olemasolu on vahel kurnav ja liiga magus :) ). Ja nad ärkasid täna enne kela kuut üles, et kõike head ja paremat juba võimalikult vara hävitama hakata. Aga nad on sellest hoolimata armsad tegelased (või ka selle pärast, et nad ei pea peale üles ärkamist kohe vanemaid äratama hakkama).

Aga nüüd ka uudiseid. Nimelt kolime varsti kogu perega tagasi Eestisse. Ja sel põhjusel püüan oma lõnga tagavara vähendada. Eelkõige püüan lahti saada üksikustest lõngatokkidest, millest enam midagi mõistlikku teha ei saa. Ja siis tuli mul mõte et ma heegeldan lastele lasteaeda lahkumise kingituseks väikesed loomakesed. Ja kuna Anna käib Elevandi rühmas, siis alustasin elevanttide tegemisega. Loomakesi saab olema palju, aga kuna mul on aega kuni mai lõpuni, siis isegi kui ma iga päev ainult ühe looma heegeldan, siis peaks jõudma küll. Sellised loomakesed on mul juba valmis:


No comments: